Wednesday, November 9, 2011

Another cool homegrown making a global brand..slowly but surely



Zee Avi, Sarawkian. A bit like Yuna. But she's more country-ish.

Mak dulu verangan nak jadi macam ni, tapi masa tu takde la utube sume, skg da ada, perot da berscratch-mark, dagu dah berlapis...takkan nak upload vid ss sendiri, kang jadi cikgu shida 2.0 plak...or better still pensyarah tet tet? susah jah. mimpi sajalah ...mungkin nak 'brush-up' skills anak lak, lentur buluh dari rebungnya kan orang kata, hantar dia masuk pertandingan nyanyi semua - untung2 leh jadi cam ND Lala ke...boleh pencen MLM kan? takyah kejer...jd pa anak je..kerlas jugak lol

No comments: